Tahu Tak Kenapa DAP Mati-Matian Kerah Ramai Ahli Turun Ceramah Tun M? Ni Jawapannya…


(TV14) – Kami di TV14 telah mendapat maklumat bahawa secara sulit parti DAP telah mengarah kan kesemua Ketua2 Bahagian atau cawangan nya supaya mengerahkan ahli mereka untuk hadir dan turun pada semua ceramah yang di hadiri oleh Tun Mahathir.
Sumber kami juga turut di beritahu bahawa cawangan parti PKR yang ada ramai ahli bukan melayu juga turut mendapat pesanan dari orang atasan mereka untuk turun tunjuk ramai kepada majlis dan ceramah yang sama.
Setelah kami siasat, baru lah kami dapat maklumat berkenaan nya.
Pemimpin Pakatan Harapan telah mendapat tahu dari beberapa pihak terutama nya dari kajian dan analisa  negara berdekatan bahawa mereka tidak akan menang PRU14 ini, dan berkemungkinan hanya mendapat sedikit sahaja lebih kerusi dari sebelum nya.
Sumber itu memberi pandangan Jika PH atau DAP menerima lebih banyak undi, ia hanya lah di kawasan yang mereka sudah sedia menang dan tawan. Erti kata jika terdahulu mereka menang majoriti 10,000 maka mereka akan dapat 15,000 majoriti.
Ini hanya tambahan undi popular dan bukan tambahan kerusi.
Analisa itu juga turut memberi tahu berkenaan apa yang PH sudah terlupa, ia itu kemenangan PRU13 ada termasuk faktor PAS dan kini faktor itu sudah “dissapear” dan “vanished’.
Lebih buruk lagi pendapat itu juga memberitahu jika di kawasan tidak ada 3 atau 4 penjuru yang turut ada ramai ahli PAS maka ahli PAS atau orang Melayu itu akan undi Barisan Nasional.
Maka akhir nya keputusan PRU14 akan kembai ke “square one” seperti PRU13.
Maka apa kaitan kisah di atas dengan DAP dan PKR kerah dan kadang upah ahli mereka beramai ramai turun ke ceramah yang berdekatan dengan kawasan masing-masing?
Jawapan ini tidak pun di ketahui oleh ahli DAP dan PKR.
Jawap nya ada lah untuk pengumpulan data serta maklumat dan gambar gambar crowd yang ramai untuk di serah kepada pihak asing seperti persatuan Eropah (EU) .
Ini sebagai tambahan data serta maklumat yang beberapa peguam dan orang tertentu sedang kumpul termasuk lah “lakonan tidak bawa Kad SPR”, ahli muflis, ahli PKR yang di tolak pencalonan.
Maka atas sebab kepimpinan PH termasuk Tun Mahathir telah mengetahui akan kekalahan , maka mereka sudah bersiap plan B ia itu plan “kacau” kemenangan dengan membuat aduan kepada EU.
Maka gambar beribu ribu ahli luar kawasan hadir pada majlis anjuran DAP dan PKR juga di jadikan bukti konon konon ribuan rakyat bersama mereka  setiap masa, maka mana mungkin akan kalah.
Maka jika kalah tentu ada penipuan. Itu lah ploy nya.
Selain itu juga ada lah nanti mana mana pegawai agensi tertentu yang telah di sogok membuat pengakuan ada  bukti salah atau tipu.
DAP juga mengerah kan jentera siber nya memanipulasikan minda rakyat dengan kisah kemenangan .
Ini untuk menanam kan perasaan akan menang dan mesti menang supaya apabila kalah sudah ada elemen terasa ada penipuan.
Maka itu lah guna nya arahan kerahan tenaga dengan kata kata ini PRU 5 tahun sekali korban kan lah masa untuk tunjuk yang PH ramai.
Maka atas sebab itu lah 2 majlis cermamah PH-PKR terhat “surge of crowd”.
Di percayai kes potong gambar Tun Mahathir, isu pesawat di sabotaj semua ada lah kisah untuk menanam perasaan ketidak adilan kedalam jiwa rakyat.
Ini di gelar kawalan minda massa. “Crowd Mind Control” yang di amal kan oleh CIA dan Mossad dan kebarangkalian penasihat puak ini yang beroperasi di sebuah negara jiran yang mendidik serta memberi petunjuk  (advise)
Ia sama juga dengan menanam idea konon konon orang Bangla dengan mudah bawa Mykad (entah milik siapa) untuk menggundi.
Dan terlebih membodohkan ahli mereka, tidak di jawap jika berlpuluh ribu Bangla itu menggundi di PDM mana? di atas nama siapa?
Maka, usah hairan jika terlihat tiba tiba makin ramai muncul di ceramah Tun M dan kuncu nya.


Comments
Loading...