SELAGI ANWAR IBRAHIM BERPOLITIK SELAGI ITULAH LANSKAP POLITIK NEGARA JADI KACAU-BILAU!! PENYANGAK INI HARUS DINYAHKAN SECARA TOTAL DARI POLITIK TANAHAIR!!


Jangan percaya pada manusia ‘lidah bercabang’ dan pakar ‘baling batu sorok tangan’ macam Anwar Ibrahim! Dia sedang menghuru-harakan kestabilan politik Pakatan Harapan!

Berteraskan kepada ucapan dari kuncu-kuncu ‘otak udang’ Anwar Ibrahim seperti Abdullah Sani dalam Konvensyen Reformis 2.0 telah menunjukkan secara jelas kepada keseluruhan rakyat Malaysia bahawa puak bangang ini amat ‘gila kuasa!’

Golongan parasit dan munafiq dalam PH ini ‘gila’ sebab mereka diterajui oleh pemimpin ‘gila nombor satu’ negara! Manusia hipokrit dan ‘gila’ semacam anwar ibrahim tidak layak dilantik untuk menjadi perdana menteri Malaysia!

Manusia ‘gila’ dan berpenyakit seperti anwar ibrahim wajib ditentang secara habis-habisan dari menjadi ‘khalifah’ kepada keseluruhan ummah kerana ianya amat bercanggah dengan hukum-hakam agama islam!

Dalam isu penyangak anwar ibrahim ianya bukan lagi soal politik tetapi ianya adalah soal aqidah agama!

Mereka ini pula adalah golongan ‘fasiq’ yang suka ‘tikam sesama sahabat dari belakang!!’ Sumbangan dari puak bangang ini tidak ada tetapi hari-hari mereka hanya mahu berebut kuasa!! Itu saja kerja mereka!

Yang kucar-kacirkan kestabilan politik PH adalah dari kalangan bangang ini semua!

Keadaan negara akan hancur-binasa sekiranya Anwar Ibrahim dinobatkan sebagai perdana menteri Malaysia!

Apakah mungkin manusia ‘gila’ semacam Anwar Ibrahim yang dikelikingi oleh kuncu-kuncu bangang boleh nentadbir negara ini secara baik serta amanah?

Hasrat mereka hanya mahu berpaut pada kuasa dan main politik semata-mata! Puak parasit ini tidak mempunyai kebolehan untuk memimpin seterusnya memajukan tanahair kita!

Walaupun berseorangan saya isytihar untuk perangi manusia ‘gila’ semacam Anwar Ibrahim secara mati-matian! Jangan percaya pada manusia ‘fasiq’ ini kerana dia adalah seorang pendusta yang rakus kuasa!

Bangsa, agama dan negara akan binasa sekiranya manusia ‘fasiq’ Anwar Ibrahim menjadi perdana menteri Malaysia!

Sekali lagi saya ingin mencabar kumpulan penyangak Anwar Ibrahim agar bawa usul ‘undi tidak percaya pada Tun Dr Mahathir Mohamad sekiranya mereka yakin mempunyai sokongan dalam parlimen untuk Anwar Ibrahim ambil-alih teraju kepimpinan negara!

Kepada golongan ‘parasit’ seperti Abdullah Sani ‘otak udang’ tolong jangan cakap banyak!! Kalau dia berani bawa saja ‘usul undi tidak percaya’ kepada PM7 dan jangan tunggu lagi!

Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN

 



Comments
Loading...