HORMATI RAFIZI RAMLI!!! SATU SERANGAN TERHADAP NAJIB, TIGA LAGI SERANGANNYA TERHADAP AZMIN ALI DAN LIM GUAN ENG!!!


rafizi ramli

The Devoured Saviour

Setelah agak lama Rafizi Ramli menyepikan diri, kini dia muncul. Bagi para penyokongnya, Rafizi sentiasa membawa kebenaran. Bagi para pembenci fitnah Rafizi, Naib Presiden PKR merangkap Ahli Parlimen Pandan itu, asal buka mulut sahaja, kalau tidak menfitnah, dia berbohong.

Tidak dinafikan, di sebalik pembohongan dan kekalutan yang dicetuskannya, ada beberapa perkara ‘menarik’ yang akhirnya didedahkan melibatkan beberapa kepincangan yang seharusnya diperbaiki dari awal namun dibiarkan begitu sahaja.

Di sebalik fitnah kejam Rafizi Ramli, ada kebaikan yang tidak boleh dinafikan, termasuklah pendedahan tentang individu-individu yang diberikan tanggungjawab dan amanah tetapi kemudian melakukan pengkhianatan menerusi amanah dan tanggungjawab yang diberikan kepadanya.

UMNO banyak menyimpan musang. Musang-musang berkenaan sangat pandai berlakon dan menyamar. Mereka inilah yang diletakkan di GLC-GLC dan mempunyai kedudukan serta jawatan hebat dalam entiti-entiti kerajaan. Dan mereka inilah juga yang akan mengangkut segala macam masalah ke dalam entiti-entiti yang mereka duduki dan kemudian segala kesalahan tersebut, dihalakan pula kepada Presiden UMNO.

Masalah mereka yang buat, tetapi yang perlu menjawab dan menanggung fitnah adalah Presiden UMNO.

READ MORE HERE

 



Comments
Loading...