Azmin Ali – serang Nurul Izzah?


UMNO REFORM

Ulasan saya mengenai Hak milik PKR adalah pada Anwar Ibrahim dan Azmin menimbulkan reaksi kemarahan penyokong PKR. Artikel itu juga di ulas oleh “freemalaysiatoday” dengan ulasan terperinci mengenai topik PKR hak milik Anwar Ibrahim dan Azmin Ali. Ia boleh dibaca di sini :

http://www.freemalaysiatoday.com/2011/12/28/pkr-will-collapse-under-azmin/

Dalam pada itu pula, Raja Petra Kamarudin dalam tulisan beliau di “Malaysia-today.net” mengulas pula isu sabotaj terhadap Nurul Izzah yang didakwa kemungkinan bertunjangkan Azmin Ali. Hujahnya adalah Nurul Izzah rapat dengan Presiden Parti Kita – Zaid Ibrahim. Ia boleh dibaca di sini:

http://www.malaysia-today.net/mtcolumns/46138-poison-pen-letter-on-nurul-izzah-circulating

http://www.malaysia-today.net/mtcolumns/beritakomentar/46142-zaid-ibrahim-bantu-nurul-izzah-lawan-azmin

Maka pergolakan dalam PKR semakin nampak dan peranan Azmin Ali semakin jelas dengan sokongan Anwar Ibrahim. Politik dalam PKR semakin rancak dan semua yang terlibat secara langsung atau tidak dengan menyokong atau menolak Azmin Ali. Namun Anwar Ibrahim masih berkeras di belakang Azmin Ali.

Dalam laporan di www.malaysia-today.net Raja Petra turut memuatkan andaian seperti pertentangan Azmin Ali dengan Nurul Izzah dan ini sekali akan pasti memuatkan isu Presiden Parti Keadilan Rakyat itu turut menolak Azmin Ali. Pergeseran semakin meluar dan konflik ini dijangka akan melibatkan banyak pihak terutama mangsa-mangsa Azmin Ali.

READ MORE HERE

 



Comments
Loading...