Nak kata apa lagi kat saya?


Tun Faisal Ismail Aziz

Nak bagitau satu perkara – Saya cakap perkara yang benar dan saya berani mempertahankan prinsip dan perjuangan parti, perjuangan Agama Bangsa dan Tanah Air. Saya tolak dan menentang usaha untuk UMNO bekerjasama dengan Anwar dan Dap.

1. Nak kata saya jual UMNO kepada Ppbm? Saya tak sign surat sokong Ppbm macam orang yang nak jual UMNO kepada Anwar dengan sign surat sokong Anwar.

2. Nak kata saya gila jawatan SUA? Nak bagitahu kerajaan ni tak mungkin tangguh Pilihanraya lama2, nak ambil jawatan SUA ni ambil sajalah.. dunia je semua ni..

3. Nak kata saya mudah dibeli? Mintalah orang2 Presiden dan orang2 bossku tawarkan duit kepada saya. Saya percaya mereka kenal saya dan mereka tahu saya tak mungkin boleh mereka beli seperti yang dituduh oleh caitro2 mereka

4. Nak kata saya gila nak bertanding jawatan KB? Kalau saya gilakan jawatan dalam UMNO, lebih baik saya join balun Ppbm kaw2 supaya saya popular di Bahagian saya. Tapi saya bukan jenis gila jawatan sampai jual prinsip dan sanggup nak menjadi Yes Man dalam parti.

5. Nak kata saya gila nak bertanding Ahli Parlimen Putrajaya? Kan lebih baik saya sokong Presiden kaw2, bodek baik2, senanglah saya dapat watikah nanti. Tapi saya bukan jenis gila nak jadi ahli Parlimen sampai tak peduli dengan siapa parti nak bekerjasama.

Nak kata apa lagi kat saya?

Kata sahajalah.. Saya cuma bagitahu, pada saya prinsip perjuangan Agama Bangsa dan Tanah Air, tentangan saya terhadap musuh Islam dan golongan harbi, tentangan saya terhadap agenda penganut evangelisme, sosialisme, liberalisme, pluralisme beragama, sekularisme, jauh lebih penting daripada habuan duniawi – jawatan politik, jawatan dalam kerajaan, calon Pilihanraya dan wang ringgit.

Sebab itu saya bersungguh2 mempertahankan AGENDA PENYATUAN UMMAH dan menolak Jajaran Politik Baru kerjasama dengan Anwar, Pkr dan Dap.

Saya tidak TAKSUB pemimpin.

Saya menentang jurucakap Anwar dan Dap dalam UMNO. Saya menentang mereka yang sign surat memberi sokongan kepada Anwar dan membuat perjanjian bersama Anwar (dan tidak mustahil juga dengan Dap) sebab saya dah tengok kesan buruk akibat perjanjian antara Tun M dan Dap sepanjang 22 bulan tempoh pemerintahan Pakatan Harapan, dan saya menentang orang yang nak menggadaikan UMNO kepada Anwar dan Dap.

Kalau anda berani menyatakan macam yang saya nyatakan di atas, maka kita sama2 geng berani.. jika tak, tak payah nak sembang hebat sangat, sembang dalam group whatsapp je la…

 



Comments
Loading...